Friday !

     Datum: 2009-11-27 Kl: 19:43:27
Idag händer ingenting. Har legat i soffan hela dagen och inte gjort någonting förutom att äta.
Jag skulle städat mitt rum med oder från mamma men det gick bara inte idag. Det var så där ni vet så att man bara sitter och stirrar på kaoset, sen plockar en grej och sen går tillbaka och sätter sig för att stirra igen. Så jag gick ner till mamma och sa att det går fatkiskt inte att städa idag och så hämtade jag fika istället. Det är lite så jag jobbar.
Dock så måste jag städa en annan dag istället...

Ikväll kommer nog Amanda hit. Jag hörde ett rykte om att värmen slutat fungera hemma hos henne så hon kommer hit för att snylta på lite värme så hon inte fryser.

Klockan är halv åtta och jag har inte tagit på mig än. Tror inte jag gör det heller faktiskt. Det blir ju mindre tvätt för mamma då i alla fall. Kolla där ser ni, jag är snäll och tänker på min mamma.

Bjuder på en bild när Emma & jag testar studentasaker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0