Körkort ... Hell YEAH !

     Datum: 2009-11-18 Kl: 17:20:12
JAG KLARADE DET !

Att ta körkort är långt ifrån hälsosamt. Det var en nervositet utan dess like som jag kände när jag satt och väntade på min uppkörning idag på morgonen. Vissa stunder trodde jag att jag skulle svimma till och med. Jag var betydligt mer nervös inför denna uppkörningen än inför förra. Jag hade inte varit mentalt stark nog för ett misslyckande till så hade jag kuggat idag så hade jag nog brytit ihop totalt. Otroligt töntigt men sant. Att man kan tappa motiveringen så totalt efter att man har misslyckats en gång är helt otroligt.

Jag trodde jag aldrig skulle klara det för det började ju åt hellskotta. Min körskolelärare hade sagt till mig att jag inte skulle behöva göra en säkerthetskontroll igen men så fick jag göra det ändå. Jag skulle kolla bromsarna och jag fick total black out. Paniken kom och jag bara satt där och kom inte ihåg ett skit. Men tillslut så lyckades jag ta mig samman och fixa det. Sedan gick resten av uppkörningen ganska bra förutom att jag glömde svänga en gång. Men självklart så får ju Michaela Lundberg sin uppkörning på sveriges pissigaste dag. Det totalt spöregnade hela tiden så jag såg inte ett skit och hela vägarna var dränkta i vatten. Så jag tänkte att det här kommer gå åt helvete ...

Men tack och lov så klarade jag det idag och jag har fortfarande inte smält det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0