Lund !

     Datum: 2009-11-08 Kl: 00:15:28
Idag fick jag inte sova alls. Jag var tvungen att gå upp redan kvart i nio för att åka och hälsa på min bror i Lund. Jag körde hela vägen dit och det gick bra, stadskörningen gick med ganska bra tills jag blev tjurig och vägrade köra mer.

Min bror gav mig världens chock när jag såg honom och jag har fortfarande inte smällt det. Han hade förvadlat sig själv till en grottmänniska för han hade inte rakat sig på evigheter. Det var det värsta jag sett ! Men han skulle tydligen raka av det sen, han hade bara sparat det för att se min reaktion.

Lundvistelsen bestod annars bara av lite resturangbesök och sen bio. Vi delade på oss men jag, mamma och Jimmy såg Fame och den var bra ! Sedan åkte vi till lägenheten och fikade lite och sen åkte vi hem.

Imorgon ska jag sova så länge som jag bara kan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0