Måndag !

     Datum: 2009-11-09 Kl: 23:06:27
Idag skulle jag packat inför Stockholm på onsdag men har jag gjort det ? Nej, inte ett skit. Jag har inte ens kollat in i garderoben eller plockat fram en väska. Jag orkar inte så jag får ta tag i det där imorgon. För då har jag verkligen inget val.

I skolan arbetade vi med projektarbetet idag. Vi skrev ihop en massa bra frågor och var nere hos Martin och fick lite info också. Sen satte jag igång och plugga lite men jag kom ingen vart så jag fick be om hjälp. Då gick det bättre men jag hann inte så långt så får plugga mer en annan dag.

Klippte Robbin idag och Jocke var med som sällskap. Sen städade jag hamsterns bur och undertiden matade pappa hamsterråttan med mariekex och pepparkakor. När han var färdig med matningen så var hemsterråttan lika bred som hon var lång, hon fastnade nästan i rören. Stackars hamstran.

Klockan är för mycket och jag sover inte. Crap !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0