Maskeradfest !

     Datum: 2009-11-22 Kl: 23:04:18
Igår var det fest ! Maskeradfest mer eller mindre och det var en jäkla fest ! Alla hade faktiskt lagt ner rätt mycket tid på att klä ut sig så det var lyckat. Den ena var var sötare än den andra, eller läskigare om man ska ta in Paulina aka Jokern i leken.

Så mycket som jag skrattade igår inne på toaletten har jag inte skrattat på jag vet inte hur länge. Jag kunde seriöst inte andas och jag trodde nästan jag skulle tuppa av där ett tag men gud var roligt det var !

Sen så blev vi uppraggade av en kille i korvkisoken hemma när vi väntade på våran mat. Han frågade Hanna en massa om hennes tuttar och allmänt stötte på henne och mitt i allt sätts larmet i hans taxi på och ut kommer hans fruga. Jag & Hanna fattade ingenting men snacka om att vi skrattade !

Sen så har jag lite andra grejer som måste nämnas här i bloggen.
Citat av Victor aka Audacity:

"Annas Vante".

"Ge meäj ett riäktigt juolboard meäd kuöttbuöllar och torschk !"

 

Annars så bjuder jag på bilder !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0