Mot Stockholm !

     Datum: 2009-11-11 Kl: 15:20:17
Nu sitter jag på bussen på väg upp mot Stockholm. Självklart är jag kissnödig men jag måste hålla mig tills vi kommer fram för jag vågar inte gå på busstoan. I hörlurarna lyssnar jag på sonundtracket till Billy's Pan Pizza som Sofia gett mig. Nu är det bara ca två timmar kvar innan vi är framme och jag funderar på om jag ska sova en stund. Är dödstrött som alltid nu för tiden.

I skolan provade vi ut studentmössorna idag och min mössa blev så fin. Jag kommer sakna vår käre Alex som vi har blivit sådana bundisar med under alla våra studentmöten tillsammans. Sofia kunde inte hålla sig längre idag så hon var tvungen att fråga vilken parfym det var han hade på sig och hon hade rätt, det var Hugo Boss. Doften av killparfym är nog det bästa jag vet, jag kan sniffa på det hur länge som helst.

Vet inte vad jag ska fördriva resten av tiden med ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0