Onsdag !

     Datum: 2009-11-26 Kl: 01:24:44
Bara för att jag är ledig imorgon och därför faktiskt kan vara uppe hela natten så är jag dödstrött. Så jäkla typiskt.

Vart på Expo idag. Kalabalik med för mycket kunder och ett trasigt bokningsschema. Men det gick ihop sig tillslut och jag hade en klippkund och en sling/klippkund.

Hoppade av bussen vid sex och blev hämtad av Amanda vid hållplatsen och vi åkte på dirren till "proom night". Det var inte mycket att hänga i julgranen direkt.

Sen hemma käkade jag mat och sen gick jag och hämtade min lussebulledeg som min mamma lagt undan åt mig i kylskåpet. Jag låter er tro att jag är dum i huvudet men lussebulledeg är ju årets deg och jag tänker inte missa den bara för att jag råka sluta skolan klockan sex och där med basta !

Avslutar med ett rörande citat från Hanna som talar om hur det hade varit om hon hade bott här nere i fem veckår då hon ska ha praktik:

"Jag vet inte om jag vågar bo här nere i fem veckor, jag kanske inte vill åka hem igen ?"

Detta är ju ditt hem, din bajse. Du skulle inte flyttat från det från första början. Då får du faktiskt skylla dig själv att du är rädd för att du ska längta hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0