Onsdag !

     Datum: 2009-11-04 Kl: 21:06:01
Idag var det Expo som som stod på schemat och då har jag sovmorgon men jag var så trött ändå när jag skulle upp. Men jag fick släpa mig in i duschen och efter det var jag fit for fight för en ny dag.

Var i skolan lagom till lunch och det var god mat idag. I matsalen hände för övrigt en sak som inte var okej. Vi hade lagt våra väskor och kläder på ett bord medan vi skulle hämta mat (som alla gör om man måste ha med sig kläderna ner). När vi sedan kommer tillbaka till bordet med maten så är det upptaget !? AV NÅGRA ETTOR ! Dom hade tagit våra saker och slängt på golvet och en av dom använde praktiskt taget min halsduk som matta. Det är inte okej ! Har dom ingen respekt för dom äldre, som Sofia sa ! IDIOTS !

På Expo hade jag en klippkund bara. Jag & Sofia satt också bakom draperiet och åt och hade allmänt trevligt. Sedan inventerade vi i färgskåpet tills hon fick en kund. Jag gick redan vid fyra för jag hade körlektion. Egentligen skulle jag haft dubbellektion men det gick så bra plus att vi inte orkade mer så vi sket i den andra. Så jag var hemma redan vid sex idag och det är inte illa !

Praktik imon. Ryktet säger att en etta ska vara där denna veckan. Kan bli roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0