Samtal !

     Datum: 2009-11-30 Kl: 20:52:28
Idag hade jag ett så kallat "utvecklingssamtal" med Anette som det så fint heter. Vi pratade om framtiden och aldrig har jag hatat framtiden så mycket som jag gör nu ! Hur ska man kunna veta vad man vill göra i framtiden ?

Jag vet ingenting vad jag vill. Eller självklart vill jag fortsätta som frisör men det är så jävla mycket som är jobbigt just nu. En massa som måste pluggas till och tränas på. Träna, träna, träna. Fixa hundratals modeller till gesällen och sen öva, öva och öva till den. Vilket betyder ingen mer fritid och jag som redan tycker att jag har för lite fritid. Det är liksom alltid någon klippning varenda dag efter skolan eller så jobbar jag till sex på praktiken.

För tillfället vill jag bara gå och begrava mig för ett tag. Långt ner någonstans och bara sova mig bort från det här och sen vakna upp när mitt liv är på rätt väg igen.

Jag orkar inte. Bara för det luktar mitt hår självklart stekta köttbullar också men det skiter jag blanka tusan i och ska istället gå ner och hämta cola som jag ska klunka i mig tills jag deckar framför Ullared som jag missade, som jag därför måste kolla på web-tv nu. Ska dock vakna en halvtimme och kolla på mitt älskade Paradise, sedan åter till dvalan !

Kommentarer
Postat av: Hanna

och jag älskar att vi ska hänga i helgen. Och så klackarna i taket! :D

2009-11-30 @ 23:21:46
URL: http://hannanielsen.blogg.se/
Postat av: Emma

Välkomen till helvetet Mickan.. Att bli vuxen är inget någon vill.. men ett tips... SLUTA KLIPP FOLK... du måste lära dig säga nej.. vist om du vill käna pengar så är det väll en sak men du måste fan ta det lite lugnt annars kommer du hata att vara frisör innan du fyler 20 år... chilla lite elelr va ni ungdomar säger hahahha kom hem till osss och gosa med lilleman och är kladdkaka =) kram

2009-12-01 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0