Svinis !

     Datum: 2009-11-18 Kl: 22:50:13
Ville bara säga till er alla att jag tagit svinis idag ! Det var massvaccination i skolan idag och det var krig om dom 50 sprutor som fanns men jag ballade ur lite då, och kände att det inte riktigt var min grej.

Men när jag kom hem så upptäckte jag att i stort sett alla i min närhet skulle ta denna spruta så då tog jag mig i kragen och åkte med Hung, Jocke & Becca. Väl på plats fick vi köa utanför i regnet ett tag och det träffade vi på Emil som också han antagligen hade fått en sträng order från sin mamma att ta den som vi andra. Inne i väntrummet snodde Jocke Emils låtsatspappas stol och jag trodde jag skulle dö av skratt. Jocke fattade ju typ inte vad han gjorde men sen efteråt så erkände han att han hade fått hjärnsläpp och därför betett sig som han gjort.

Så nu sitter jag här med ont i armen som alla andra. Att ha tagit svinis är absolut det nya!
Synd bara att jag har sådär fisigt ont i armen. Kan dom inte dra till med en ordentlig smärta så man kan vara hemma en dag utan ha dåligt samvete om man nu ändå ska ha ont ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0