Svinisarmen stannar hemma !

     Datum: 2009-11-19 Kl: 15:11:30
Idag ligger jag hemma med min svinisarm. Det onda blev värre och när jag vaknade idag för att göra lite gymnastiska övningar för att se om armen var med så var den det inte. Jag blev yr och fick springa tillbaka till sängen och lägga mig så jag inte skulle dimpa ner på golvet.

Jag kollade även upp hur det var med Sofia och hon skulle inte heller till praktiken så jag ställde in mitt med. Kändes inte jättelockande att springa runt från nio till sex och fixa och dona och kanske försöka klippa någon med en halvt förlamad arm. Det kan ju också tilläggas att alla andra i min närhet också var hemma idag och kurerade svinisarmar så då ville ju inte jag vara sämre. Men imorgon måste jag gå till praktiken, även om inte armen är bättre. För fy vilket dåligt samvete jag har haft för att jag är hemma idag även fast jag har haft en bra anledning. Ni ska bara veta hur mycket jag velade fram och tillbaka från sex till halv nio idag på morgon om hurvida jag skulle stanna hemma eller inte.

Annars har jag bara legat i soffan hela dagen framför tvn och gör det fortfarande. Nu ska mamma lära mig om hur jag tar hand om min ekonomi. Skona mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0