The Dentist !

     Datum: 2009-11-06 Kl: 23:03:16
Idag hade jag ett besök hos tandläkaren inplanerat. Jag har vart så nervös inför detta besök så det har varit skadligt. För det första så är jag lite rädd för att gå till tandläkaren och för det andra så var jag 100 % säker på att jag faktiskt skulle ha åtminstonde ett hål som jag skulle bli tvungen att laga.

Men vad hände ?

Så fort jag steg innanför trösklen till tandläkarrummet så började jag nästan skratta. Jag blev jätteskrattig och kunde knappt hålla det inne. Jag bara låg och flinade där och glodde rakt upp i taket. Men sen fick jag ta sådana där kort i munnen och fy bubblan vad det gör svinigt ont ! Jag höll seriöst på att smälla av och det kom nästan tårar i ögat.
Damen krattade lite på tänderna och kollade lite på korten och sen föll dommen ! Men det kom ingen domm utan en hyllning istället ! Jag hade inte ett enda hål och allt var bara bra. Jag hade ju ett "början till hål" förra året men det nämnde hon inget om idag. Måste varit min nogranna bortsning som fått det som bortblåst !

Halva min klass har varit involverade i mysteriet med mina hål och tänder, så nu hoppas jag ni blir impade att jag inte hade några !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0