This shit is bananas !

     Datum: 2009-11-08 Kl: 23:14:46
Herregud vad många ni är som läser min blogg nu för tiden och ändå så skriver jag ju inte något av värde.

Inte har jag något av värde att skriva nu heller. Idag har jag inte ens tagit på mig. Bara ett par mysbrallor för jag blev våldgästad av Jocke och Fidde. Det blev en halv klippning på Jocke och sen åkte dom igen.

Annars har jag inte gjort någonting idag. Strykt mina kläder så mamma blev stolt och sen ätit en massa skit och kollat ifatt mig på serier.

Kommer ha fullt upp hela denna veckan och det kommer bli en massa jobb. På onsdag drar vi till Stockholm och det kommer bli bra !

Fan vilken tova jag har i mitt hår känner jag nu ! Det är nog ingen idé att försöka borsta ut det för då åker nog allt hår med är jag rädd.

Det var nog det !

Pratat en del med det här katastoffallet också ! (:

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket Mickan!

Det hoppas jag verkligen du gör :)

Hur går det i skolan?

2009-11-09 @ 12:07:29
URL: http://elinssalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0