Tisdag !

     Datum: 2009-11-10 Kl: 23:16:52
Var i skolan till halv tolv idag, sen var det halv studiedag men det gav ju inte oss så mycket eftersom vi alltid är lediga på tisdagseftermiddagar. Åkte hem och packade ihop allt inför Stockholm och när jag var färdig så var det faktiskt inte alls mycket som låg i väskan men ändå så kändes det inte som jag glömt något. Fattar inte hur jag packat denna gången men jag orkar inte bry mig heller.

Sen hann jag kolla på ett Gossip Girl avsnitt innan jag var tvungen att åka vidare till Sofia. Sen mot Värnamo för att handla lita saker inför imorgon och sen till skolan igen för att åka vidare i minibuss mot Jönköping. Där var det en wella-visning som vi var på och den var väl helt okej. Efteråt blev det donken för hela slanten och sen var vi på bra humör resten av resan hem och vi hade allsång och lite annat trevligt.

Nu är jag död och imorgon har jag massa att göra så bäst att jag sover.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0