Helgsammanfattning !

     Datum: 2009-10-25 Kl: 20:30:14
Vad har vi att bjuda på idag då ?

Jo, igår spenderade jag hela kvällen hos Amanda. Från halv åtta till halv tre i natt så sydde hon en ny klänning och jag satt i jämte som sällskap och åt chips. Amanda blev riktigt nöjd med sin klänning och jag var nöjd över min insats som sällskap.

Vid halv tre gick vi och la oss och självklart stapplar en berusad Jonte in i lägenheten och tänder lyset en timme senare och stör. Men vi slapp honom för han fick sova i ett annat rum.

Idag har jag hjälpt Amanda till någon modevisning och det gick väl smärtfritt. Efter modevisningen åkte jag hem och slängde mig i soffan och åt min pappas thai-gryta. Mycket god faktiskt men kanske en aningens stark, han får lära sig att hålla i kryddorna lite bättre.

Min pappa ligger nu och kollar på sitt favoritprogram "Ensam mamma söker" och säger att vi kanske borde köpa soundtracket ?

Nu måste jag hitta mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0