Ett besök på banken .

     Datum: 2009-10-05 Kl: 22:09:21
Eftersom jag fyllde 18 år igår så får man ju som traditionen bjuder ta hand om alla sina besparingar själv. Därför tog jag idag mitt pick och pack och min mamma och begav mig till banken fortast möjligt för att skriva alla pengar på mina föräldrar igen. Jag är verkligen inte i stånd till att ta hand och mina besparingar själv så nu slipper jag det tills jag bestämmer mig för att jag vill, så nu kan allt återgå till det normala igen.

Jag avslutar med ett smakprov ur familjen ...

Jonas: Va, är Anna Anka adopterad ?
Mamma: Ja, hon är ju från Polen egentligen.
Jonas: Va ? Fy vad äckligt, jag hatar polacker !
Pappa: Stefan Liv är polack !
Jonas: Jaha, ehm ... jaja. (ångrar sig genast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0