Expo !

     Datum: 2009-10-07 Kl: 21:27:47
Jag är helskottans trött nu känner jag så ska lägga mig snart. Mamma har så kallat "symöte" här hemma så min pappa har flytt från huset och min lillebror är på träning så det är bara jag som får tampas med tanterna här idag.

Idag har jag jobbat på Expo hela dagen. Hade bara Emma das Wihelsson som kund och det är ju knappt en kund. Slingade och klippte henne och det blev så bra , en riktigt puma blev hon ! Jag hoppas hon utnyttjar det nu till helgen när jag lagt ner så mycket energi på henne. Jag vill höra fler roliga historier om Herr XXXXX !

I Expo hade vi också en kund som hade med sin son Gustav som var 4 år. Mer energi i en unge har jag nog aldrig sett. Han var så extremt överenergisk att jag började bli orolig för pojkens bästa. Han gjorde nog verkligen allt man kan göra i en salong, jag ger er någa exempel: Borsta en docka, följa efter oss, vattenkrig med sprutflaskorna, äta happy meal, leka sharader, hissa upp och ner i stolarna, dricka varm choklad, sjunga "Rory racerbil", leka fotomodell, låtsas sitta vid tv-spel, låtsas att fönen är en pistol, skriva på papper och bara allmänt högljudd. Detta var nu bara enstaka exempel och ungen var i salongen i 4 timmar. Förstår ni, 4 TIMMAR ! Snacka om att vi var slutkörda. Det är ju inte konstigt att jag håller på att somna på stället nu.

Ska nog ner och sno lite tårta från tanterna. Bara för att dom är här så ska dom inte få allt gott för sig själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0