Festligheter !

     Datum: 2009-10-11 Kl: 02:31:44
Precis hemma från en liten fest. Eller, först firde vi Nedim och sen åkte vi vidare till festen i buschen. Festen var, ja kanske inte som våra, men jag hade rätt roligt ändå. Inte för att jag umgicks med någon annan än mina vanliga vänner men det blir lätt så när man inte känner en enda människa och man inte är riktigt lika dana.

Men vi shakade asset på dansgolvet rätt mycket i alla fall, även fast det kanske inte var dom "stekigaste" låtarna som Pontus gick runt och sa sju tusen gånger. Jag träffade Svenne Banans lillasyster där också, det var inte illa !

Hur som helst var det helt okej, men vi hade svårt att hitta skjuts hem. Men tillslut så lyckades vi få åka med Herr Rydh. Nu i efterhand kom jag på att man kunde ju slaggat hos Linnsan Svensson, hon är ju nämligen bosatt där ute bland träden någonstans.

Men det får bli en annan gång. Nu ska det slaggas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0