Fredag !

     Datum: 2009-10-23 Kl: 22:00:40
Här ligger jag som en stekt korv i min säng och orkar inte göra någonting. Fattar ni hur illa det är då om jag ligger hemma under täcket en fredagkväll ?

Jag har mått hyffsat prima hela dagen men så fort jag kom innanför dörren här hemma så brakade kroppen ihop totalt. Jag fick så ont i ryggen så jag kunde knappt stå men var tvungen att behärska mig lite för hade lovat att klippa Sara direkt. Efter klippningen fick jag lite massage på ryggen och då blev det bättre för ett tag. Men sen gick det utför igen och nu ligger jag här under täcket men ont i ryggen och magen och det dunkar till och med lite i huvudet. Bara det inte är svinis som har slagit till ...

På praktiken hade jag två kunder och på den ena fick jag klippa av allt hår. Typ 40 centimeter ! Det är inte varje dag det händer men idag var en sådan dag.

Tackar han med skägget och lakanet för att det är lov nu. Sofia kom på att det borde byta namn till "serielov" istället för "höstlov" för man behöver ett lov då och då för att kolla ikapp sig på alla serieavsnitt man har missat under de hektiska veckorna.

Nu ska jag vila mig.
Adjö !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Prisa serielovet!

2009-10-24 @ 11:10:07
URL: http://ylletrojans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0