Fredag !

     Datum: 2009-10-16 Kl: 17:19:23

Idag har det praktiserats på för fullt. Jag & Julia hade ju salongen för oss själva eftersom Carin & Sofie är i London på visning så då har vi levt loppan. Eller inte, kanske. Men jag har kollat på One Tree Hill halva förmiddagen och det tackar man inte nej till. Resten av förmiddagen har jag skrivit loggboken till projektveckan som jag helt hade glömt av samtidigt som jag lyssnat på musik. Så förmiddagen gick i en rasslande fart. Julia har även lärt mig att äta kolpudding och så har vi spanat på bilar och berättat att jag drömt om hennes kille inatt.

 

Hade tre kunder idag. En som skulle klippa till sina extensions. Det var inte det lättaste och det blev inte det finaste men det blev gjort i alla fall.

 

Om jag ska erkänna för er nu så sitter jag på min praktik och förskriver det här inlägget nu. För jag kommer inte hinna skriva det sen för så fort jag kommer hem så måste jag kasta mig in i duschen för ikväll är det fest ! Jag har en färgkund nu och medans färgen verkar så sitter jag här och förbereder sånt här. Hon ska sköljas om 11 minuter så snart får jag masa mig här ifrån. Den syns att detta inlägget är förskrivet för i texten längre upp står det att jag har haft tre kunder men än så länge är jag bara inne på min andra. Jag spånar fortfarande i vem min tredje kan vara, har kanske en liten aning…

 

Nej, nu kallar arbetet. Sen är det fest !
Adjö !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0