Just in: Presenter !

     Datum: 2009-10-06 Kl: 18:32:43
Här hemma satt jag och pluggade när det plingade på dörren och in kom Hang & Paulina med en hel presentpåse till mig. Snacka om att jag blev både glad och överraskad. Det var en sån där fin presentpåse också som jag alltid velat ha. I den fanns en massa praktiska presenter och foton och kort osv.

THANK YOU SO MUCH ! ♥

Sen fick vi äran att åka med Jocke och skjutsa hem Paulina. Eller jag tog mig den äran ska man kanske säga. Jag hann även träffa Nove en liten millisekund men hon var inte på det bästa av humör.

På hemvägen körde Jocke fram och tillbaka över hela vägen så jag och Hang flög runt som kanelbullar i hela bilen. Men det var roligt, Jocke tycker nog dock att vi är lite si sådär ni vet, men I don't give damn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0