Kasslerpitt !

     Datum: 2009-10-15 Kl: 21:59:00
Självklart var det kasslerpitt på Sofia idag. Hon hade feber och ont i huvudet och lite sådär. Så jag fick luncha med mig själv men jag hade turen att Andra Avenyn började precis när jag skulle hugga tänderna i maten så jag kunde se det. Och nej, jag är inget fan av Andra Avenyn men ja, jag måste fortsätta kolla på det för att jag en gång i tiden började kolla på det. Men jag vill inte ta av min vitkiga tid till det programmet så då var det perfa att jag kunde ta lite lunchtid till det.

Klippte pappa idag så jag inkasserade lite kosing till mobilen. Sen begav jag mig till Amanda för att fixa kläder till festen imon. Det gick inte lika bra som förra gången. Jag var där i två timmar och kom hem men inte mycket utav värde, samma paljettleggings som förra gången och en annan svart trasa som vi klippt lite i. Får se vad det blir imorgon, måste kanske till och med rota lite i min egen garderob, tro det eller ej !

Nu måste jag slagga. Jag & Julia har salongen för oss själva imorgon, yeeees !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0