Konsten att passa en hund !

     Datum: 2009-10-29 Kl: 00:02:19


Innanför dörren till vänster står min lillebror och duschar och sjunger egenpåhittade sånger. Utanför står Kongo och tänker "vad fan händer där inne?" och jag höll verkligen med honom. Det undrar man verkligen när min lillebror går in där. Båda jag & Kongo tyckte han behövde något sorts straff för sin falsksång så vi bildade oss en pakt. Kongo gick ner och ställde sig vid dörren för att visa att han ville gå ut och jag gick och la mig i sängen och väntade till Jonas upptäckte honom. Sedan sa jag att det var Jonas tur och han kunde inte säga emot.

5 minuter senare tar jag gladeligen detta kortet genom fönstret från värmen i mitt rum och glädjer mig åt hur bra jag & Kongo kommer överrens.



Fast sen svek han mig lite ändå och gick över till fiendens sida men jag tänkte att okej, det får gå för denna gången då...


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha roligt att läsa..

Han trivs som fisken i vattnet hos er.. Tack för allt underbara Mickan och jonas för ni finna =)

Kongo älskar er

2009-11-01 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0