Låt mig inte sova, för all del !

     Datum: 2009-10-27 Kl: 13:02:44
MEN VAD ÄR PROBLEMET UNDRAR JAG DÅ !?

Idag, andra dagen på lovet väcks jag av att min körskola ringer fem i åtta och vill bestämma tider. Jag pratar, tackar och bockar och lägger på. Sen somnar jag om men en halvtimme senare ringer körskolan igen och väcker mig och ska bekräfta lite saker. "Väckte jag dig ?", "Nej, absolut inte" hör jag mig själv svara. TRO SJUTTON ATT DU VÄCKTE MIG KVINNA !


Självklart är min lillebror nere och härjar så då måste jag gå ner och kollar vad han sysslar med, sen inser jag att klockan är halv nio och inte en vettig själ går upp vid den tiden när man är ledig. Så jag lyckas somna sött igen, men vad händer ? Klockan 09.25 vaknar jag av att jag får sms av den dära Maria Ackenviken, men jag somnar om snabbt igen. Sen sover jag prima igen tills jag vaknar av ett nytt sms vid halv tolv men då fick jag ta mig i kragen och stiga upp. Det är nog inte meningen att jag ska sova alls längre ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0