Lördag !

     Datum: 2009-10-03 Kl: 15:36:10
Jaha, vad har vi att bjuda på idag ?

Igår kom Hannanas till staden så vi svängde förbi hennes syster en sväng och så hälsade vi lite på Kongo. Vad jag hade saknat den plutten !

Sen körde Fidde runt oss lite i bil och vi tog en sväng till Kvantum för att handla godis. Sen åkte vi hem till mig och kollade på Hannas modevisningsfilm och herregud vad jag skrattade. Den tåls att ses igen !

Idag är det bio för trio ! (fyndigt skrivet). Det blir till att åka i mazda sporten upp till Jönköping och kolla på bio. Kan bli roligt !

Jag väntar på att Hanna ska komma tillbaka för hon är ute och gör stan osäker för tillfället. Sen måste vi nog snart fara eftersom det är vi själva som står för transporten dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0