Överraskningsfest - Jocke 25 år !

     Datum: 2009-10-19 Kl: 22:27:29
I lördags var det dags för den stora överraskningsfesten för den gamla simmarlegenden Joakim Nielsen aka. Hannas bror. Det skulle bli överraksningsfest för fulla spektakel och det hade fixats och donats och ljugits som bara den hela dagen för att få det att gå ihop.

Klockan tre anlände jag & Hanna för att hjälpa till med förberedelserna. Eller vi var nog inte så mycket till hjälp men när det var dags för själva hedersgästen att träda in i rummet så var vi inte sena med att ta ton i födelsedagssången ! Sen skulle det också korkas upp champagne och den korken skjöts rakt upp och gjorde ett hål i taket. Fint med lite damm på mattan och ett hål rikare i taket. Emma hällde upp champagne i ett glas till Jocke men så höll det på att rinna över så då surplade hon upp det själv men efter en halv sekund spottar hon ut det och skriker: "Jag är ju för helvete med barn!". Det skrattade vi åt !

Sen åt vi mat och käkade tårta och umgick som man gör på vuxna kalas. Kongo min bäste vän fanns ju med på kalaset så jag var glad. Gert kom även en sväng och umgicks med oss men redan vid 12 låg jag & Hanna i sängen och sov igen. Slutkörda efter alla kalas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0