Thank you everybody ♥

     Datum: 2009-10-04 Kl: 22:54:37
Nu är det bara en timme och 16 minuter kvar av min födelsedag men det känns som den har varit väldigt lång. Jag hann fira lite inatt innan vi somnade och sen har det firats för fullt idag igen.

Jag har knappt hunnit vara hemma någonting för jag sov hos Amanda inatt, sen var jag bara hemma och åt innan jag var tvungen att åka till Smålandsstenar och kolla på Paulina som spelade volleyboll. Så jag hann inte få några presenter då, men jag fick en blomma av Fidde som mamma Inger låg bakom. Thank you !

Jag hann svänga förbi hemma en stund och få presenter och kasta i mig tårta innan jag skulle med Amanda och hämta Jonte. På hemvägen kidnappade dom mig och körde mig till Bambu som var Jockes överraskning till mig. Så där bjöd dom mig på mat. Fidde sa att han visste att jag skulle skriva i bloggen att dom hade en liten ekonomisk kris för att få ihop det, och bara för att han sa det så skriver jag det !
Innan vi skulle gå där ifrån spelade Jocke & Rasmus upp sin sista kosning på "Grodjakten". Men tillslut lyckades Jocke vinna hundra kronor så helt misslyckat var det inte.

Hur som helst var det kanon trevligt på Bambu. Tusen tack allihop !
Jag har världens bästa vänner, (ekonomikris, eller inte). ♥

Kommentarer
Postat av: marcus

2009-10-04 @ 23:45:39
Postat av: mack

blomman va från mig med !!!!!!!!

2009-10-04 @ 23:46:49
Postat av: mack

blomman va från mig med !!!!!!!!

2009-10-04 @ 23:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0