Torsdag !

     Datum: 2009-10-22 Kl: 22:40:24
Jag är så trött och jag har fullt upp hela tiden känns det som. Är ju inte hemma förrens efter sex och då är det bara att slänga i sig lite mat och sen kasta sig i soffan för att sova på en gång. Vilket hektiskt liv jag lever må jag säga !

Kollade på S.O.S Gute innan som nästan är mitt favoritprogram. Himla roligt faktiskt, men vad jag fick slåss över bästa tvn för att få se på det.

Pratade lite med min studerande bror i telefon och rastade min hamsterråtta samtidigt. Han önskade med bilder på Nicotinella i bloggen så ska se vad jag kan ordna fram.

Äntligen fredag imorgon, jippie kaaa - hooow !

Das hamsterråtta som sitter på sin rumpa .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag och Ida sitter och bryter ut i gabskratt åt Nicotinella, så fruktansvärt söt Haha! :O Roligaste på länge!

2009-10-23 @ 12:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0