Torsdag !

     Datum: 2009-10-01 Kl: 21:48:05
Hade riskettan som dom så fint kallar det idag på morgonen. Jag tycker faktiskt det var rätt intressant, inte alls så tråkigt som alla säger att det var. Vi var ju ett jädra pack som var där idag. En blandning mellan mig själv, några epa-traktor killar, två utländska damer och två stycken utländska som i stort sett inte kunde ett ord svenska. Vilket gäng va !

Lunchade ihop med Sofia och sen vidare till praktiken. Hann inte sätta näsan innanför dörren innan jag stog med saxen i näven och klippte på. Klippte sen i ett streck fram tills klockan sex då jag slutade.

Kollade på Idol innan och gud vad jag älskar Tove. Det är mig en redig tjej !
Nu kollar jag på Inlåst och det är faktiskt rätt underhållande.

Pappa undrar också varför Hanna inte kan ta ledigt från skolan så att hon kommer tidigare imorgon eftersom jag fyller år denna helgen. Sen så sa han nyss: "Undrar vad hon har köpt till dig i födelsedagspresent, en rattmuff kanske ?" Jag orkar inte !

Kommentarer
Postat av: Hanna

ser mest i framemot att träffa Ove denna helgen! hahahaha ;)

2009-10-01 @ 22:14:55
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0