What a day !

     Datum: 2009-10-21 Kl: 19:58:13
Fy farao vilken dag. Den började bra men slutade åt helvete !

Hade uppskrivningen på morgonen och träffade på Mathilda där. Vi delade lite tankar och hade lite pepptalk och sen gick vi in och gjorde provet. Ut kom vi båda två godkända och jag hade 60/65 rätt. Sedan traskade jag tillbaka till skolan och slingade mitt hår.

På eftermiddagen hade jag uppkörning och den gick mindre bra. Men jag var egentligen inställd på att jag skulle kugga så det var inte så farligt egentligen för jag kände mig inte redo. Självklart var det ett fucking vägarbete som förstörde för mig, vad annars !? Gubben jag körde med var för övrigt helt konstig. Han var jätte tykig och rent av elak och svärde åt mig till och med. Jag var livrädd för honom och han sa inte ett ord på hela uppkörningen förutom vart jag skulle köra. Jaja, adjökens med det körkortet idag. Jag lovade mig själv att jag inte skulle lipa om jag kuggade men det råkade trilla några små, små diamanter ner från ögonvrån en gång ändå. Men jag tog mig samman snabbt som attan för man lipar inte över att man har kuggat. Det är inte acceptabelt !

Sen blev ju inte min dag bättre precis. Hade en kort afton-modell att jobba på i skolan när jag kom tillbaka. Jag var ju inte så pepp precis men Anette gjorde i stort sett allting, fråga mig inte varför ? Sen när jag skulle åka hem så var det vägarbete så bussen stod stilla i 20 minuter och självklart så dör min mobil så jag kan inte lyssna på musik på vägen hem. Sen när jag går längs med vägen hem så är det någon som försöker köra på mig med flit. Han gasade på som satan precis jämte mig och det var så nära så jag kände luftsvinget. Men jag orkade inte ens bry mig, den här dagen har bara varit för mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0