090909 !

     Datum: 2009-09-09 Kl: 22:29:48
Idag är det det där konstiga datumet som alla uppmärksammar men jag är inte född då så då kan det kvitta.

Idag har jag jobbat på Expo hela dagen. Jag var "vakt" på förmidagen och svarade i telefon på löpande band. Jag lärde mig att boka in på datorn också. Känns ju bra att man går tredje året och idag lärde sig hur datorbokningen fungerar.

Jag fixade så att Daniella fick klippa Gärdets skolfotograf och det var roligt. Vi prata på som sjutton med honom och sålde produkter och sådär, inte varje dag.

Min enda kund för dagen kom inte förrens kvart i fem och det var en kille i sina bästa femton år fyllda på måndag. Han spelade hockey och herregud vad jag har pratat hockey idag ! Vi pratade och pratade och jag framstod bara som dummare och dummare. Det ända jag fick fram var att jag visste vem Mats Sundin var men då sa han att han visst hade slutat. Efter att han hade hållt sitt tal om hockeyspelare tycker jag det verkade som alla av värde hade slutat. Men i alla fall, jag klippte hela frillan med kniv (säger man att man klipper om man använder kniven, frisörkollegor?). Jag hade aldrig gjort det innan så det tog ju sin lilla tid men bra blev det. Men det resulterade dock i att jag inte var hemma förrens halv åtta.

När jag kom hem gjorde jag någonting jag inte rekomenderara någon att göra. Jag sjöng SingStar... MED MIG SJÄLV ! Jag sjöng några låtar sen insåg jag hur patetiskt det var, även för mig. Men vad gör man annars när man har huset för sig själv ? INTE DET, MICHAELA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0