Baby, there’s a shark in the water .

     Datum: 2009-09-29 Kl: 13:23:56
Sitter ensam kvar i matsalen och studerar mig till en smartare hjärna. Egentligen slutade vi vid halv tolv men jag ligger långt efter i samhällskunskapen plus att jag måste till körskolan senare.

Så jag sitter här i matsalen nu och gör instuderingsfrågor om Sveriges rikstad. Det är verkligen jätte tråkigt !
Det går inte så bra, för även om det bara finns gamla gubbar här som sitter och äter att titta på, så lyckas jag på något sätt spendera tiden utan att jag skrivit ett ord i dokumentet. Jag tror jag sitter och kikar i en liten springa mellan gardinen och blomkrukan ut mot vägen. Det är inget roligt jag ser, men det verkar roligare än Sveriges rikstad just för tillfället.

Jag lyssnar på musiktips från Amanda under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0