Fredag & Lördag !

     Datum: 2009-09-12 Kl: 17:43:58
Igår fick jag 20 kronor av en tant på praktiken för att jag tvättade hennes hår, lättförtjänta pengar.

Efter praktiken åkte jag hem och la mig i sängen jämte Amanda i hennes begravningsstämmnings-rum. Hon bjöd på chips och dipp och jag åt som en häst. Sen låg vi kvar där en stund medan hon försökte kurera sin svininfluensa.

Vid halv nio åkte vi och hämtade upp Hanna från tåget och sen direkt till Joakim. Där satt vi bara och hängde tills dom bestämde att vi skulle köra "bil - ta". Det är som vanligt "ta" fast man tar varsin bil istället och en blir jagad. Det var kul i tio minuter, sen åkte vi hem till Jocke igen och kunde inte enas om tv'n. Det slutade med att killarna satt uppe och kollade på "Femmans växel" och jag och Amanda satt nere och kollade på Big Brother.

Amanda somnade, jag gick upp till dom andra och vi gjorde popcorn sen gick jag ner och fortsatte kolla på Big Brother och gosade med Pysen tills Jocke körde ut oss framåt halv två.

När vi kom hem la sig Amanda i sin säng och jag la mig i hennes föräldrars säng (utan föräldrar i) och vi deckade. Men vaknade vid halv tre av att Amanda är uppe och BRER MACKOR ? Sen la hon sig jämte mig och tjatade medans jag ville sova. Snacka om att det var omvända roller och det har aldrig hänt innan !

Angående Hanna Nielsen så har jag inga kommentarer. Halv tolv idag på morgonen var hon i alla fall tillbaka hos oss, vad hon gjort undertiden hon vart borta får ni ta med henne.

Nu blir det Idol på web - tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0