Inte många hästar hemma !

     Datum: 2009-09-01 Kl: 18:33:06
Jag har länge tyckt att min lillebror inte riktigt har alla hästar hemma även fast han är 14 år. Han stärkte min teori ännu mer igår då följande utspelade sig:

Pappa ber Jonas ställa in mjölkpaketet i kylen efter sig men Jonas svarar att det inte behövs för det är inte så mycket mjölk kvar. Pappa sa att om det är mjölk kvar i paketet så ska han ställa in det i kylskåpet igen. När Jonas då för sig själv ska utforska hur mycket mjölk kvar det är i mjölkpaketet så gör han det genom att vända paketet upp och ner mitt på köksgolvet. Jag kan säga er att "lite mjölk" blir snabbt rätt mycket mjölk när det kommer nersplashat på köksgolvet. Så det var bara för den lille pojken att lägga sig på knänan och torka upp och samtidigt skämmas över sin idioti.

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hahahahaha!

2009-09-02 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0