Jockie - Doo !

     Datum: 2009-09-02 Kl: 20:45:39
Jocke var precis här och hämtade upp sina två vaxburkar som jag så snällt inhandlat till honom förra veckan. Jag fick även tillbaka min egen burk som han lånat lite för länge utan lov och har var allt lite rädd att han hade snott för mycket men snäll som jag är så godkände jag det.

Pengarna för vaxet fick jag men klippningspengarna dröjer lite till för det är ju Joakim och han har inte alltid det så bra ekonomiskt ... Annars blev det inte mycket till snicksnack. Jag försökte hålla kvar honom så länge som möjligt men han skulle promt hem och "läsa ut en bok". Jag har inte träffat honom på jätte länge så jag fick en sån mega saknad som en bomb på posten men det är ju snart helg så !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0