Lördag !

     Datum: 2009-09-27 Kl: 22:27:08
Dagen spenderades i otroligt sköna men inte allt för vackra kläder, två vandringar till Ica och resten av timmarna framför tvn hos Amanda för oss alla tre.

På kvällen kom Paulina till mig och vi gick till Robbin för att hälsa på dom andra på deras förfest. Jag & Paulina stannade hemma från Sigges pga bristande ekonomi och ork. Hos Robbin var det festligt, vi testade massagestolen och umgicks med vänner.

Jag dokumenterade lite under kvällen och nu när jag ser tillbaka på bilderna som togs så inser jag att Hanna är med på i stort sett alla bilder. Är jag förvånad ?

Framåt halv tolv pallrade jag och Paulina oss hem till mig för att kolla på "Män som hatar kvinnor". Det slutade bara med att vi halvsov till halv tre då kinesen kom (och plingade på dörren !) och skjutsade hem Paulina till Jocke. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0