Lunch med föredrag !

     Datum: 2009-09-10 Kl: 22:13:07
Idag skulle jag gå på lunch som vanligt trodde jag men det blev tvärstopp på det fem minuter innan för jag skulle tydligen med på någon lunch med föredrag i Gnosjö. Det hade inget med frisör att göra utan det var någon tant som pratade i en timme men hon var faktiskt riktigt rolig. Jag skrattade som bara den och kände mig helt plötsligt som fyrtio och uppåt som resten av dom andra i lokalen.

Att praktisera mellan nio och sex blir väldigt drygt i längden. Tiden går så långsamt fast det är ändå inte jätte tråkigt. Det är en konstig känsla men tydligen så härdar man ut varenda dag. Att en dag kan vara så extremt lång kommer jag aldrig att fatta.

Lever som bäst när jag sover !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0