Onsdag !

     Datum: 2009-09-02 Kl: 21:55:29
Onsdagarna är väldigt långa börjar jag komma underfund med nu. Vi går bara från tio till halv fem men gud vad o-roligt det är att ha 1,5 timme kvar när alla andra på skolan gå hem klockan tre.

Idag hade vi vår nya 24 - åriga väldigt snygga frisörlärare för första gången och det gick kanon. Jag gillar henne från topp till tå, och inte då bara för dom snygga conversen hon har på fötterna. Hon är duktig på det hon gör vilket är bra eftersom hon ska överföra det på oss. Det märks att hon är av den yngre generationen också för idag har jag hört mycket som "vi tar en kvarts extra rast idag va?" och "idag slutar vi redan vid fyra" och "nu plockar vi ihop, det är ju ändå det ända vi har väntat på den senaste halvtimmen". Många bra initiativ nya fröken !

Jag var så effektiv idag med så det var ju alldeles. Han med en svinrygg, loops, shiong (hur det nu stavas, kan inte ens uttala det?) och två tredjedelars permanenthuvud. Effektivitet !




Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan va bra det börjar se ut! Jag är riktigt imponerad ska jag säga:D Du vet att du är bokad ;)

2009-09-04 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0