Söndagen var så tråkig att jag svimmade lite !

     Datum: 2009-09-20 Kl: 22:07:46
Denna dagen har inte haft mycket att bjuda på. Har glott på lite serier och Top Model mest hela dagen.

Hann med en sväng till sporthallen för att kolla på handboll med Jocke & Marcus. Marcus var det roligaste jag hört på väldigt länge. Han har nämligen gått och opererat bort mandlarna i veckan utan att säga till och nu kan han inte riktigt prata än. Han låter så ynklig och ser så gullig ut, men jag bara skrattar ! Det passar verkligen inte ihop att se Marcus prata som en tjej, men han blir nog bra snart !

Tvingade även min mamma att köra runt mig en runda i bil för jag orkade inte köra själv. Vi var väl borta en timme ungefär och när vi var tillbaka hade jag fått lyssna på lite musik och var lite nöjdare.

Nu ska jag strax sova. Svimmade för en liten stund sen på toan och man blir otroligt trött av att göra det. Jag skulle noppa ögonbrynen men han inte så långt innan allt blev svart och jag slutade höra. Jag dunsade ner på toan, men slapp golvet denna gången, det är ju alltid något. Sen satt jag där i mörkret ett tag innan jag fattade vad som hände. När jag började komma till mina sinnes fulla bruk igen tjongade jag iväg till sängen för att vila mig lite för säkerhets skull. Så nu tror jag att jag ska våga mig gå och borsta tänderna. Ögonbrynen får väll vara onoppade imorgon då...

Godnatt !


Jag & Pysen, vi är goda vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0