Söndagsutflykt !

     Datum: 2009-09-06 Kl: 20:37:16
Idag bärde det av halv nio mot sydligare breddgrader för en riktig söndagsutflykt med mig som chaufför. Mamma, Pappa, Paulina & jag susade på genom ur och skur ner mot Bohuslän för att kolla på en stuga. Stugan var inget att ha men vi var inte ledsna för det, vi åkte vidare mot nya ställen som till exempel "Fjällbacka" som min mamma var så lyrisk över.

Det var faktiskt väldigt fint i Fjällbacka så där skulle jag kunna tänka mig att ha en stuga, men tydligen tycker alla andra lika dant för det finns inga stugor till salu där.

Vi akutåkte till Nordstan i Göteborg för att köpa Paulinas jacka och vi hade 25 minuter på oss innan dom stängde. Det slutade med att jag kom ut med en jacka istället och Paulina kom ut utan någonting alls.

Vi åkte även överallt och ingenstans och allt som allt slutade dagens resa på 64 mil. Jag körde inte alla milen, men jag körde inne i Borås och tjohej vad bra det gick ! Det ven lite i kurvorna men rödljusen klarade jag galant och dubbelfiliga rondeller klarar jag utan problem.

Fjällbacka


Helvetesgapet från Ronja Rövardotter finns i Fjällbacka där det spelades in.
Fast jag tycker inte det syns att det är  det stupet dom hoppar över.


Kommentarer
Postat av: mathisen

Mickan bohuslän ligger det ner ? ;)

2009-09-07 @ 12:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0