THE SVININFLUENS IS HERE !

     Datum: 2009-09-03 Kl: 22:09:34
Tydligen har svininfluensan attakerat Värnamos skolungdomar som en bomb ! På Figy - gymnasiet så var 130 elever sjukanmälda och några fall visste dom säkert var svininfluensa. Infon kommer direkt från nyheterna så det gäller att passa sig. Sensation ändå att vi nämndes på nyheterna, det var säkert de lokala nyheterna av sämsta sort men ändå !

Ryktet sa även att vi har smittbärare på min skola som ligger hemma och tampas med svinisen. Jag hinner väl inte ens blinka innan jag ligger där med svinis i hela mig, jag känner mig redan rätt varm faktiskt ...

Svinis eller inte, det är en dag imorgon också.
Godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0