Torsdag !

     Datum: 2009-09-24 Kl: 22:04:05
Jag praktiserar hela dagarna så jag hinner inte med att uppdatera i min blogg. Är man på väg in i vuxenvärlden då eller är man ?

Jag klippte tre stycken idag. Det blev en pachklippning även idag men jag blev inte nöjd idag heller. Hur mycket jag än lutar den förbannade benan och sträckningen på håret så lutar det inte så mycket som jag vill ha det ändå. Jag tycker jag lutar för kung och fosterland men ändå så syns det knappt i slutresultatet. Jag har däremot blivit en hejare på graderingar, någon som vill ha det kanske ?

Imorgon är det fredag och det är festligt som vanligt. Men det är ingen idé att jag går och hoppas på att få sluta tidigare för jag har kunder till sex ändå så.

Slagga nu då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0