Torsdag !

     Datum: 2009-09-03 Kl: 20:51:24
Idag var det praktik som stod på schemat och herregud vad denna dag aldrig tog slut. Att vanka av och an på en salong i åtta timmar är inte roligt alla dagar. Det blev inte bättre av att Julia tyckte att denna dagen bara hade "rusat förbi"...

Men praktik är inte alltid så illa för man får reda på en jäkla massa skvaller. Jag sitter inne på så mycket godsaker att jag kan spricka för mina fladderbacon snappar upp en hel del utan att det drar till sig uppmärksamhet. Bara idag har jag fått in nyheter som:

  • Vem som tycker att flygresor är för dyra.
  • Vem som är väldigt stolt över sin syster som varit med i tv med kläder från hennes affär.
  • Vem som gillar mönstret på gardinerna i fikarummet.
  • Vad en kille i min ålder ska få i födelsedagspresent.
  • Vem som vill att sin son ska styla håret på morgonen.
  • Vem som tror att den har svininfluensa.
  • Vem som föredrar Stockholm.
Det finns en herrans massa att snappa upp och jag gör det med glädje.

Imorgon ska jag & Sofia käka pizza på lunchen och det är också något som intages med glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0