För långt bort !

     Datum: 2009-09-17 Kl: 22:18:29
JAG BEHÖVER DIG SÅ MYCKET NU !
Det är fjärde året vi inte bor på samma ställe längre. Det är så idiotiskt.
Kom hem oftare. Jag behöver dig när allt annat är meningslöst.
Jag gillar inte att behöva dela dig med ditt nya liv, men jag tycker ändå jag är ganska bra på det.
När du tog ditt ass och flyttade så fick du nya vänner, men för mig försvann en.
Kan vi inte bara vara lama och fula ett tag. Sova i bäddsoffor och snacka kinesiska ?
Eller snacka danska och flytta runt garderober ?
Vi har så mycket gemensamt men ibland ingenting. Ändå är du min andra halva !

CRAAAP, 15 MILES. GOD DAMN, I MISS YOU ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha fyfan vad jag skrattar nu!

Vi kan snacka kinesiska en hel helg. Två helger i rad. Jag kommer hem nästa helg, då för att festa. Men också för att träffa dig. Helgen därefter är det din födelsedag och vi ska köpa TRE tårtor ihop med amanda och äta på en hel helg. OK? ;)

2009-09-18 @ 16:40:03
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0