Ansökningspapper !

     Datum: 2010-04-05 Kl: 19:29:02
Bloggen är inte nerlagd. Den går bara i slow motion ett tag. Jag har verkligen ingen tid nu för tiden. Har suttit hela dagen idag med att få alla anökningspapper rätt och det har krånglat som bara den. Men nu ser det ljusare ut i alla fall. Måste iväg imorgon och fixa ut kort eftersom vår skit skrivare ballade ur idag och vägrade skriva ut på fotopapper.

På fredag åker jag till London och kommer inte hem förrens på tisdag natt. Ska bli så skönt att komma iväg ett tag. Har velat åka till London rätt länge med och nu får jag det. Ska bli roligt faktiskt.

Ska åka till Hang och sova där nu. Känner att jag behöver lite Hanke Sponke nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0