Måndag !

     Datum: 2010-04-26 Kl: 16:35:01
Idag snuvade Jonas Thern oss på förstaplatsen i matkön. Jag hoppas verkligen den lilla falukorvsbiten var smakllig !

Anette snuvade oss öven på vår projektarbetslektion som vi hade behövt idag. Men istället valde hon själv att vi skulle planera inför modevisningen nästa vecka. Hate it !

Vi är också tvugna att vara kvar till sju ikväll för att repa inför modeviningen med modellerna. Så jag sitter här och väntar på Amanda som är på ingång. Jag har varnat henne att det finns risk för katastrof.

Imorgon är det studiedag, det firar jag med att gå på riktig massage !
Om man ändå är tvungen att vara kvar  till sju så kan man ju glädjas
åt att det inte ser ut så här utanför huset längre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0