Krig !

     Datum: 2010-02-21 Kl: 22:49:57
Idag satte kriget igång på gatan igen mellan pappa, granne Ola och granne Jani. Jani hade nämligen satt i en finsk flagga i Olas snöhög men den rök tydligen ner fortast möjligt. Som hämnd gick Ola och min pappa ihop och tvingade sig in hos Jani på en brakfruskost och gemensam ishockeytittning som ska äga rum klockan sex imorgonbitti. Det betyder alltså att min pappa skiter i att jobba på morgonen pga hockeyn. Men han sa att det är en medborgares rätt att göra så, dock gäller inte det skolungdommar säger han. Fast han tänkte be mamma att skicka ett mejl till min lillebrors klassföreståndare där det stod att "Jonas kan tyvärr inte komma i tid i skolan idag pga ishockey", men det satte min mamma stopp för.

Det blir då ingen ishockey för mig imöra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0