Paradise Hotel !

     Datum: 2010-02-08 Kl: 19:55:15
Jag har ju för bövelen inte hunnit tala ut om finalen i Paradise Hotel än. Vi missade ju den när vi var i Stockholm och det var så tungt i mitt hjärta att jag nästan hade velat fälla en tår, det var ju finalveckan till på köpet. Hade vi varit kvar i Stockholm över tisdagen så hade det ju varit en annan femma, då hade man ju för sjutton varit på rätt ställe för en gångs skull när själva efterfesten tagit fart... men nu var det ju sjäklvart inte så.

Som alla redan vet så var det ju Jackie & Patrik som tog hem det hela. Vad hände med Catja & Andreas dom var prio ett för mig ? Sedan Cimon & Greta ! Men det var rätt roligt ändå att Jackie vann då hon inte gått in för spelet alls jämfört med dom andra. Patrik däremot ville jag inte ha i finalen, men tyvär styrde ju inte jag över detta. Jag hade nog hellre sett att Cristoffer & Erica vann, gillar nämligen Erica. Så skön tjej ! Men så blev det inte med det heller.

Paradise Hotel var en bra tid för mig i mitt liv, men nu är det över.
Men man får inte glömma att Glamourama har premiär idag. Det kan bli minst lika bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0