Back to work !

     Datum: 2010-01-08 Kl: 18:53:50
Idag började verkligheten igen och det gjorde den med att braka på med den värsta kyla världen skådat på länge !
Att masa sig upp klockan åtta för att senare gå ut och skrapa bilrutan på Blixten McQueen i 20 minusgrader är fan inte ett liv som jag diktade ihop så fint i ett sms till min lata vän Hanna Nielsen som legat och sovit hela dagen.

Skolan börjar efter lovet med en dags praktik, kändes verkligen nödvändigt ? Vi hade svinkallt inne i salongen så vi gick runt och frös hela tiden. Men sen kom jag på att jag faktikst är ett geni så då satte jag igång att arbeta med den lilla del av min hjärna som inte redan var förfrusen och kom på en toppenidé. Nämligen att fylla vattenflaskorna med skollhett vatten så när man höll i dom så värmde dom upp en från topp till tå. Dock missbrukar jag alltid mina idéer då jag denna gång gick runt hela dagen med en vattenflaska i näven eller i knät beroende på vad jag gjorde. Men Carin tyckte i alla fall att jag var smart och hon gillade min idé jättemycket och gick själv runt och värmde händerna på en vattenflaska ett tag.

Nu är man ju trött som ett as med så här lagom till fredagkvällen. Julia den kvinnan där emot dejtar ju intesivare än tåget så hon är självklart på dejt och dricker 400 kronos vin. Kvinnan vet vad hon gör säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0