Lilja 4 - ever men inte ett forever halvtidsprov hoppas jag !

     Datum: 2010-01-19 Kl: 20:34:36
Efter en vidrig gårdagskväll och hyffsad natt så vaknade jag upp lite bättre idag. Inte i något supertillstånd direkt men tillräckligt skaplig för att masa mig iväg till skolan. Kom på en skitsmart idé idag också. Jag slängde in en såndär vetevärmare i micron några minuter innan jag gick till bussen och sedan satt jag och hade den under jackan när jag väntade ute på bussen i minusgrader. Kanonbra och jag frös nästan ingenting !

På samhällskunskapen satt vi i soffan och kollade på Lilja 4 - ever och åt popcorn direktpoppade från lärarrummet. Det räddade hela dagen att det var film idag, för vi kollar aldrig på film i skolan annars.

Eftermiddagen bestod av övande inför halvtidsprovet som äger rum imorgon. Jag orkar inte och det gör inte någon annan heller.

Ååh, vad jobbigt allting är nu och så är jag varm också. Jag ska ha religösa apelsiner på en hylla när jag blir stor, även om det bråkas nu. Jobbigt, jobbigt. Jag blir frustrerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0